سامان آقازمانى بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط فعلى سرخ‌پوشان توضیحاتى را بیان کرد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سامان آقازمانى بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص شرایط سرخپوشان گفت: پرسپولیس بر خلاف استقلال بازیکنان با کیفیتى جذب نکرده است و مدیریت باشگاه مقصر آن بود. در بسیار از پست‌ها به خصوص در خط هافبک و دفاع، پرسپولیس نیاز به تقویت دارد. برنامه بازى هاى لیگ برتر بى انصافى است که تیم‌ها ۴ روز یک بار باید بازی کنند. این فشردگى‌ها روى عملکرد تیم ثاتیر مى گذارد و باعث خستگی بازیکنان می‌شود.

او ادامه داد:پرسپولیس در نیم فصل دوم نیاز به تقویت و خرید بازیکن دارد. اگر در این امر سهل انگارى کند، شرایط بسیار سختى پیش روى یحیى گل محمدى خواهد بود. پرسپولیس همیشه درگیر حاشیه بوده است. براى این ۴ سال قهرمانى حجمه هاى زیادى را به تیم وارد کردند. سرخ پوشان با وجود بازیکنانى که از دست داده اند در ادامه فصل به مشکل خواهد خورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
تو یک روز 7 تا از ستاره های لیگ رو گلچین کردن!!! بقیه داشتن غاز میچروندن! تیم های متمول عربی هم این کار رو نکردن! در ضمن وقتی تیم پرسپولیس یه مدافع وسط داره که توی 40 سالگی از دقیقه 1 تا نود پرس میکنه و یا کنعانی زادگان اندازه کریس رونالدو میپره سرمربی هم اصلا به فکر ذخیره کردن انرژی این ابر مردان نیست چون خیالش راحته!!!سال قبل تو بازی با گل گهر تیم 10 نفره میشه 2 تا گل هم میخوره تا آخر بازی 3 تا میزنه! تو آسیا هر 3 روز بازی کردن تو بازی با تیم اماراتی 4 تا زده بودن پرس شدید میکردن پنجمی رو بزنن! انگار نه انگار بخوان یکم انرژی ذخیره کنن! آقا جون تابلو شده این قضیه مصدومیت دو مدافع وسط هم سیاه بازی ای بیش نیست! وجدانا منتشر کنید دمتون گرم.
آخرین اخبار