مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: سید جاسم موسوی، قاری و فرهنگی ناحیه یک اهواز، موفق به کسب رتبه دوم مرحله نهایی پانزدهمین دوره جشنواره مردمی تلاوت‌های مجلسی شد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مراسم اختتامیه مرحله نهایی پانزدهمین دوره جشنواره مردمی تلاوت‌های مجلسی با عنوان «فجر تلاوت»، شب گذشته سوم بهمن ماه با حضور چهره‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، خیران و هنرمندان با معرفی برگزیدگان، در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

او  افزود: در این جشنواره که با رأی مردمی برگزیدگان خود را شناخت، سید جاسم موسوی، قاری بین ‌المللی استان خوزستان، فرهنگی ناحیه یک اهواز و مدیر دارالقرآن چهارده معصوم (ع) این ناحیه در رشته قرائت تحقیق در بخش بزرگسالان، رتبه دوم را به دست آورد.


بیشتر بخوانید

نیسی گمراوی با بیان اینکه پانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی مجموعا در ۱۰۹ شهر کشور برگزار و قاریان شاخص و استانی در آن حضور پیدا کردند، اظهار داشت: برگزیدگان این دوره نیز لوح تقدیر، یک جلد قرآن نفیس و وجه نقدی بین ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد و به برگزیدگان بین‌المللی هزار دلار اعطا می‌شود.

انتهاب پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.