معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت : تمامی رفتار‌های نامزد‌های انتخابات شوراها چه در فضای حقیقی و چه در فضای رسانه‌ای رصد می‌شود و درصورت هرگونه تخلف، بی اغماض با آنان برخورد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، شهید حاج قاسم سلیمانی را شهید شاخص در عرصه مقاومت و مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی و آزادی خواهان دانست و گفت : رأی نیاوردن ترامپ و تک دوره‌ای شدن او نتیجه خون پاک شهید سلیمانی است که دامان او را گرفت.

او با بیان اینکه شهید سلیمانی تبلور عزت ملت ایران شده است، گفت : او نه تنها مدافع حریم ایران، بلکه باتوجه به نقش‌های مهم شهید سلیمانی در دیگر کشورها، مدافع کشور‌های مستضعف نیز هست و دین بزرگی بر گردن ما دارد.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به اتفاقات رخ داده در کنگره آمریکا افزود: بروز چنین مسائلی سقوط دموکراسی بود که آمریکا از آن دم می‌زد و باعث شد حیثیت نداشته آنان بیشتر از بین رود.

خوش اقبال ادامه داد: همه این تصور را داشتند که تحریم‌ها و فشار‌های ترامپ باعث نابودی ایران اسلامی خواهد شد، اما اکنون ترامپ رفته است و جمهوری اسلامی ایران سرپاست.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به راحتی بدست نیامده و ما اکنون باید خدمتگزار مردم باشیم گفت: با دارا بودن یک مجموعه انقلابی و پشتکار بالا با هوشیاری کامل در جهت آگاهی بخشی حرکت می‌کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.