سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اعتراض از روی نیمکت تبدیل به رسمی جدید در فوتبال شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از بازی تیمش برابر استقلال در خصوص این دیدار عنوان کرد: باید قبل از هرچیز از کارکنان سایپا و سلیمانی مدیر عامل شرکت سایپا تشکر کنم و از اینکه مورد حمایت آن‌ها هستم خوشحالم. نیمه نخست بازی در کنترل ما بود و توانستیم موقعیت‌های خوبی را در ضد حملات ایجاد کنیم، در نیمه دوم توانستیم به گل برسیم بعد از به ثمر رساندن گل تیم ما عقب نشست، زیرا تیم ما جوان است و استقلال به شدت مارا تحت فشار گذاشت و تعویض‌های این تیم همگی هجومی بود البته می‌توانستیم بهتر بازی کنیم.۳۰ دقیقه پایانی بسیار سخت بود با این حال بازیکنان ما با تمام توان خود بازی کردند. فلسفه ما بازی دادن به جوانان است و در این بازی هم به چند بازیکن جوان بازی دادیم.

صادقی ادامه داد:باشگاه سایپا به فوتبال کشور خدمت می‌کند، اما به علت آنکه هواداران زیادی نداریم نسبت به ما تبعیض می‌شود و رسانه‌ها به ما کمتر توجه می‌کنند.

سرمربی سایپا در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: در هفته‌های اخیر تنها ۲ یا ۳ بازی بد ظاهر شدیم و می‌توانستیم ۵ یا ۶ پیروزی تا به امروز کسب کنیم با این حال از نتایج تیم برخلاف روند فنی راضی نیستیم و می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. بازیکنان جوان باید قدر فرصت‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد را بدانند و بازیکنان با تجربه به خوبی آن‌ها را راهنمایی می‌کنند.

صادقی در خصوص داوری اظهار داشت: عملکرد تیم داوری خوب بود و داور با شجاعت قضاوت کرد، اما اعتراض از روی نیمکت به داوری به هر برخوردی تبدیل به یک رسم در فوتبال شده است و داوران باید با این موضوع برخورد کنند برای مثال در بازی هفته گذشته برابر ذوب آهن به علت اعتراض مکرر به داوری یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد که نزدیک بود بخاطر همان پیروزی را از دست بدهیم. البته هیچ بی احترامی نه از سمت ما و نه از نیمکت استقلال صورت نگرفت.

سرمربی سایپا در خصوص اطمینان به پیروزی در قبل از بازی عنوان کرد: ما قبل از بازی نگفتیم که پیروز خواهیم شد بلکه گفتیم عملکرد خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت و اگر عملکرد خوبی داشته باشی به نتیجه خواهیم رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار