الهویی، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از شکست مقابل تراکتور، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید الهویی، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از شکست مقابل تراکتور، اظهار کرد: در دیداری که می‌توانستیم به ۳ امتیاز برسیم، شکست خوردیم. ما باید شجاع باشیم و کیفیت خودمان را بپذیریم. امروز خیلی مقابل تراکتور موقعیت ایجاد کردیم و باید یاد بگیریم که دکمه بازگشت وجود ندارد.

او در خصوص روند نزولی گل گهر در کسب امتیاز، اعتقاد داشت: موفقیت یک پروسه زمان‌بر است. دلیل آن این است که فقط کیفیت های فنی به یک تیم کمک نمی‌کنند؛ شما باید قلب بزرگ و یک ذهن حرفه‌ای داشته باشید. ایجاد این تغییر در ذهن بازیکنان زمان‌بر است. کیفیت فنی ما نسبت به اول‌ فصل کاهش پیدا نکرده است؛ شاید بهتر هم شده باشد. شیری که شجاع نباشد از گرسنگی می‌میرد.

مربی گل گهر ادامه داد: مشکل ما به کل تیم بر‌می‌گردد و فقط به بازیکنان خط جلو مربوط نمی شود. تمام بازیکنان ما امروز مشکل داشتند و آن هم ذهنی بود. راه روشنی پیش روی گل گهر است و فصل خوبی خواهیم داشت.

او گفت: ما از نظر فنی موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و متاسفانه کم شانس بودیم. دید بعدی مربوط به بخش ذهنی است. گواردیولا بعد از ۲ سال و کلوپ بعد از ۴ سال، منچسترسیتی و لیورپول را قهرمان کردند. یادتان نرود اشتباه داوری روی نتیجه بازی تاثیرگذار بود. اشتباهات داوری هر هفته به ضرر ما هستند. هر شخصی سوار کشتی گل گهر است؛ باید ذهن شجاع داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار