سال ۲۰۲۱ در چشم به هم زدنی شروع شد و تمامی شرکت‌ها و برندهای معتبر دنیای امروز شروع به معرفی بهترین محصولات خود کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۲۰۲۱ در چشم به هم زدنی شروع شد و تمامی شرکت‌ها و برندهای معتبر دنیای امروز شروع به معرفی بهترین محصولات خود کرده‌اند. اگر شما هم دوستدار تکنولوژی و گجت‌های مدرن هستید، مطمئنا ساعت‌های هوشمند را در لیست محصولات دیجیتالی مورد علاقه‌ی خود دارید. این ساعت‌های جذاب که رویای دوستداران فیلمهای جیمز باند و پلیسی را محقق کرده‌اند، کاربرد‌های گوناگون و منحصر به فردی دارند. این ساعتها هرساله به روز رسانی شده و امکانات بهتر و بیشتری به آنها اضافه می‌شود. ساعتهای هوشمند می‌توانند به موبایل و تبلت شما متصل شوند یا ضربان قلب شما را اندازه بگیرند. آنها می‌توانند به تناسب اندام شما بیشتر از هر گجت هوشمند دیگری کمک کنند.

در این مقاله ۵ تا از بهترین ساعتهای هوشمند در سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی می‌کنیم.

۱ـ اپل واچ های سری ۶:

این سری از محصولات اپل به نسبت سری‌های گذشته، امکاناتشان ارتقا یافته و از نظر ظاهر و تجهیزات جانبی نیز به روز رسانی شده‌اند. از بهترینها‌ی سری ۶ اپل می‌توانیم به

Apple Watch 40mm Series 6 Aluminum Case with Sport Bandاشاره کنیم.

این محصول فوق‌العاده اپل که طرفداران زیادی را از گوشه و کنار دنیا به خود جذب کرده، امکاناتی به شرح زیر دارد:

صفحه‌ی نمایش رنگی و لمسی، سنجش میزان اکسیژن خون، گام‌شمار، ارتفاع سنج، سنجش حداکثر اکسیژن مصرفی، نمایش پیام کوتاه، مشخصات تماس گیرنده، ایمیل، اعلان شبکه‌های اجتماعی و یادآوره و بدنه‌ی فلزی از جنس آلومینیوم و بند سیلیکونی با تنوع رنگ عالی.

این مدل که از نامش هم پیداست، کاربری ورزشی و روزمره دارد اما به دلیل ظاهر زیبایش از آن می‌توان در مراسمات رسمی هم استفاده کرد. همچنین سبک طراحی آن به گونه‌ای است که هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب است.

۲-ساعت‌های هوشمند سامسونگ‌ سری :Galaxy Watch 3

از مدلهای جذاب این سری سامسونگ می‌توانیم به مدل Galaxy Watch 3 41mmاشاره کنیم. این ساعت هوشمند سامسونگ در سه رنگ و دو اندازه عرضه می‌شود. در کنار ضدآب بودنش به شما امکان دیدن هشدار تماس و پیام کوتاه را می‌دهد.

Galaxy Watch 3 41mmقابلیت پخش موسیقی را دارد. همچنین صفحه‌ی نمایش آن رنگی و لمسی است.

ردیاب خودکار خواب Galaxy Watch3امکاناتی برای داشتن یک خواب شبانه بهتر ارائه می دهد. همچنین سطح استرس شما را به وسیله‌ی نمایش ضربان قلبتان اندازه می‌گیرد و به شما کمک می کند تا نفس کشیدن خودتان را کنترل کنید.

۳-ساعت‌های هوشمند شیائومی:

شیائومی بی شک جز برندهایی هست که این روزها طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده‌ است. قیمت مناسب محصولات این برند چینی در کنار کیفیت قابل قبولی که ارائه می‌دهد باعث شده، بتواند در بازار گجت‌های هوشمند اسم و رسم خوبی برای خودش دست و پا کند. از میان ساعتهای هوشمند این برند می‌توانیم به ایمیلب شیائومی مدل KW66 45mmاشاره کنیم.

۵ تا از بهترین ساعت های هوشمند در سال ۲۰۲۱

ایمبلب که جز شرکتهای زیر مجموعه شیائومی محسوب می‌شود، KW66 45mmرا طراحی کرده است. این محصول مناسب هم خانمها و هم آقایان می‌باشد و طراحی ظاهری آن به گونه‌ای است که می‌توان آن را برای کاربری‌های رسمی و روزمره استفاده کرد.

صفحه نمایش ساعت، لمسی و رنگی و ضدآب می‌باشد. گرچه قابلیت نصب سیم‌کارت را ندارد اما سیستم‌عامل‌های اندروید و iosبر روی آن تعریف شده است.

KW66 45mmیک قابلیت خاص و ویژه دارد. آن هم این است که روی این ساعت هوشمند ۱۳ حالت ورزشی نصب شده است. فوتبال، دوچرخه‌سواری، بدمینتون، کوهنوردی، یوگا، طناب زنی بسکتبال و... از سری ورزشهای درون منوی این ساعت هوشمند هستند.

اطلاعاتی که ساعت در خصوص سلامتی ارائه می‌دهد، مانند نمایش ضربان قلب یا قدم شمار نیازی به فعال شدن ندارند و به صورت خودکار گردآوری می‌شوند.

۴-ساعتهای هوشمند TicWatch:

از بین ساعتهای هوشمند برند TicWatch، مدل   ticwatchکد PRO 2020 SHADOW BKقابلیت اتصال به اینترنت را داراست. شما می‌توانید از طریق این ساعت هوشمند به وایفای وصل شده و در اینترنت به گردش بپردازید. برنامه‌های گوگل پلی را دانلود کرده و نصب کنید. همچنین این ساعت هوشمند جذاب قابلیت قفل تشخیص چهره دارد و شما می‌توانید از این طریق به شخصی‌سازی بپردازید.

 

PRO 2020 SHADOW BKصفحه نمایش رنگی و لمسی دارد. در برابر شوک و ضربه مقاوم است و در کنار پشتیبانی از سیستم عاملهای اندروید و ios، سیستم عامل Wear OS by Googleرا هم بر روی خود نصب دارد.

۵-ساعتهای هوشمند Fitbit:

Fitbit Versa 2ساعتی هوشمند و مربعی شکل است که طراحی ظاهری آن بسیار زیبا و مدرن می‌باشد. این ساعت زیبا، که بند سیلیکونی‌اش طیف رنگی متفاوتی دارد، برای هم خانم‌ها و هم آقایان مناسب است.

۵ تا از بهترین ساعت های هوشمند در سال ۲۰۲۱

از امکانات ویژه‌ی این ساعت می‌توان به امکان پخش موسیقی از نرم‌افزارهای Spotify،Pandoraو Deezerاشاره کرد. Fitbit Versa 2، گام شمار، ضربان قلب، قطب نما و شتاب سنج را نمایش می‌دهد. همچنین این گجت با آیفون، آیپد، اندروید و ویندوز سازگار است.

 

جمع بندی:

ساعتهای هوشمند بر خلاف سایر تکنولوژی‌های روز دنیا که بعد از مدتی از میزان محبوبیت آنها کاسته می‌شود، همچنان در لیست گجت‌های پرطرفدار دنیا قرار دارند. وبسایت بروز کالا با داشتن تجربه‌ی چندین ساله در زمینه‌ی خدمات کالای دیجیتال، می‌تواند بهترین ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ را با قیمت‌هایی استثنایی و مقرون به صرفه به شما عرضه کند.

در صورتی که تمایل به دیدن محصولات بروز کالا دارید، می‌توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

آدرس وبسایت: https://berozkala.com/
صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/berozkalashop/
تلفن فروشگاه: 02166453272

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار