فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای جزئیاتی از حمله صبح امروز (شنبه) به فرودگاه بین‌المللی بغداد را اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از السومریه نیوز، فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره جزئیات حمله صبح امروز (شنبه) به فرودگاه بین‌المللی بغداد بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در حمله صبح امروز (شنبه) دو موشک به خارج از فرودگاه بغداد و سومی به خانه یکی از شهروندان در محله «الجهاد» برخورد کرد.

فرماندهی عملیات مشترک عراق تاکید کرد: عملیات امنیتی گسترده برای ضبط سلاح‌های خارج از قانون، پیگرد و دستگیری عناصر تروریستی داعش و جنایت‌های سازمان یافته وجود دارد.

در این بیانیه آمده است: هرگز اجازه تکرار این تجاوزاتی و هدف قرار دادن فرودگاه بین المللی بغداد را نخواهیم داد و برای جمع آوری اطلاعات درباره عاملان حمله تلاش اطلاعاتی بسیاری خواهیم داشت و تمامی افرادی که به تروریست‌ها در اجرای این جنایات کمک رسانی کرده باشند نیز تحت تعقیب خواهند گرفت.

این فرماندهی اعلام کرد که حمله به فرودگاه بین المللی بغداد خسارت‌های جانی نداشته است.

خبرگزاری العربیه صبح امروز (شنبه) از حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق خبر داد و گفت: افراد ناشناس اقدام به شلیک چند راکت به پایگاه ویکتوریا در نزدیکی فرودگاه بغداد که محل استقرار نظامیان آمریکایی است کردند.

به گفته رسانه‌ها، دستکم ۳ راکت به سمت این پایگاه شلیک شده است و پس از این حمله، بالگرد‌های نظامی آمریکا در آسمان بغداد به پرواز درآمدند.

منابع عراقی نیز روز گذشته از هدف قرار گرفتن شش کاروان نظامی آمریکا طی یک روز در این کشور خبر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار