دوندگان فارس در رقابت‌های دو صحرانوردی ایران از رفتن به روی سکو بازماندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسابقات دوصحرانوردی مردان بزرگسال کشور به میزبانی چابهار برگزار شد و تیم فارس با قرار گرفتن در مکان چهارم از کسب مقام شایسته در این رقابت‌ها بازماند.

این عنوان در حالی برای استان فارس به دست آمد که در سالیان گذشته دوندگان فارس با کسب عناوین قهرمانی در مجموع تیمی هم در مکان‌های اول و دوم قرار می‌گرفتند.

حسن عابدی دونده فارسی که بدلیل مصدومیت حضور در این رقابت‌ها را از دست داد با گلایه از مسئولان فدراسیون دوومیدانی گفت: متاسفانه مسابقات امسال در حالی برگزار شد که تیم سیستان و بلوچستان با استفاده در ترکیب خود از ورزشکاران یاسوج و مشهد و تنها دو ورزشکار بومی عنوان قهرمانی را کسب کرد که این موضوع اصلا شایسته رقابت‌های کشوری نیست و استان‌ها باید در ترکیب خود از دوندگان بومی استفاده می‌کردند و به نظر بنده، فدراسیون دوومیدانی با دادن میزبانی به چابهار خواست به هر ترتیب ممکن این تیم را روی سکو ببرد.

او افزود: اگر تیم سیستان ترکیب کاملا بومی داشت مطمئن باشید که استان فارس یکی از سکو‌ها را به خود اختصاص داده بود چرا که در مجموع رده بندی امتیاز تیمی، سیستان منفی ۳۲ بود و فارسی‌ها به امتیاز منفی ۳۶ رسیده بودند.

در مسابقات دو صحرانوردی رده سنی بزرگسالان محمدجواد صیادی از فارس چهارم شد، سید مهدی شریفی و حسین نیرومند دیگر ورزشکاران فارسی در رده‌های ۱۴ و ۱۸ قرار گرفتند.

در این رقابت‌های پس از سیستان و بلوچستان، تیم‌های تهران و آذربایجان شرقی عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و تیم فارس با یک امتیاز اختلاف با تیم سوم، چهارم شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار