نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

عدالت‌خواهان دست‌هایشان در دست یکدیگر باشد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید عدالت‌خواهان دست‌هایشان در دست یکدیگر قرار گیرد تا در یک جبهه مشتی بر دهان یاوه‌گویان شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در برنامه زنده سروش آسمانی گفت: حواسمان باشد شیاطین در صفوف عدالت‌خواهی نفوذ نکنند و با شیطنت‌ها این نهاد‌های عدالت‌خواهی را مقابل هم قرار ندهند، باید عدالت‌خواهان دست‌هایشان در دست یکدیگر قرار گیرد تا در یک جبهه مشتی بر دهان یاوه‌گویان شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: دستگاه قضا مهمترین کانون عدالت‌خواهی است و اگر کسی در این مجموعه خلافی مرتکب شده دلیل نمی‌شود که همه این دستگاه مهم و اثرگذار را با کار یک نفر دچار آلودگی بدانیم.

وی ادامه داد: سپاه و نیرو‌های بسیج در خط مقدم عدالت‌خواهی هستند. دستگاه‌های اطلاعاتی، روحانیون، ائمه جمعه و جماعت همگی پرچم‌داران عدالت‌خواهی هستند.

امام جمعه قزوین گفت: اگر صدایی برای عدالت بلند شد باید آن را تشویق کرد و نباید آن را خاموش کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: درست است که جوانان پرچم عدالت را بدون واهمه و ترس بلند می‌کنند، اما اینطور نیست که بخش‌های دیگر جامعه در مقابل عدالت خواهی قرار داشته باشند.

وی اظهار کرد: عدالت‌خواهی و عدالت‌خواهان در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار مهم است و معلوم می‌شود مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی یکی از محور‌های مهم در نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان درباره انتخابات آمریکا و روی کار آمدن بایدن هم گفت: با رفتن ترامپ هیچ اتفاقی نیفتاده و اآمریکای تاریک و جنایتکار دلسوز ما و جهان اسلام نشده است، برخی غرب‌پرست‌ها فکر نکنند ترامپ رفت نفس راحت می‌کشند و می‌توانند به بایدن تکیه کنند و بدانند که خداوند فرموده تکیه به ستمگران انسان را به آتش می‌کشاند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: آن‌هایی که به ترامپ تکیه کردند حیثیتشان را از دست دادند؛ دیگر این غلط را تکرار نکنند.

وی افزود: بدانیم زشتی، تباهی و سیاهی آمریکا با رفت و آمد احزاب این کشور تغییری نمی‌کند و این کانون ظلم و فساد در حال افول است و ارزشی ندارد فکر کنیم آن‌ها بر طرف کننده مشکلات ما هستند.

نماینده ولی فقیه در استانه در ادامه به موفقیت‌های دانشمندان کشور در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تولید داروی مؤثر در پیشگری و درمان کرونا در استان قزوین موفقیت بزرگی در مسیر پیشگیری و درمان بیماری کرونا است و این موفقیت بزرگ را به همه این عزیزان تبریک می‌گوییم و برای آن‌ها توفیقات بیشتر را آرزو داریم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به  به پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه  گفت: خدا را شکر می‌کنیم که با آمدن امام خمینی (ره) انقلاب تحقق یافت و در این مسیر علما و اقشار مختلف جامعه نقش مهمی را ایفا کردند و باید قدردان این انقلاب و استقلال باشیم.

وی در پایان سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع) را نیز تسلیت گفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.