اولین حضور «فلوشیپ استانبول و طرح تدا» در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به همت بخش بین‌الملل نمایشگاه، شاهد حضور هیئت مدیره فلوشیپ استانبول و مدیران فرهنگی طرح تدا خواهیم بود.

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به همت بخش بین‌الملل نمایشگاه، شاهد حضور هیئت مدیره فلوشیپ استانبول و نیز مدیران فرهنگی طرح تدا در تالار گفت‌وگوی رویداد‌های آنلاین خواهیم بود.

در این راستا فرصتی مغتنم در اختیار ناشران و نویسندگان ایرانی قرار می‌گیرد تا از چگونگی بهره‌گیری از حمایت‌های متنوع یکی از بزرگترین گردهمایی‌های ناشران، آژانس‌های ادبی و فعالان حوزه صنعت، نشر تحت عنوان «فلوشیپ استانبول» و نیز «طرح تدا» استفاده کنند و از بسته‌های طلایی، نقره‌ای و برنز تعبیه شده در فلوشیپ و نیز گرنت مربوط به طرح تدا با خبر شده و از آن بهره بگیرند.

یادآور می‌شود ششمین دوره «فلوشیپ استانبول» به همت اتحادیه چاپ و نشر ترکیه و با همکاری وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه ۱۹ الی ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد و در آن ناشران و آژانس‌های ادبی کشور‌ها به منظور عقد قرارداد و فروش حق تالیف آثار به گفتگو می‌پردازند.

همچنین در روز شنبه چهارم بهمن ماه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ نشست «معرفی ظرفیت‌های فلوشیپ استانبول به صنعت نشر ایران» در بستر اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/tibf۲۰۲۱/istanbul و وبینار «معرفی طرح گرنت ایران، تدا ترکیه و طرح گرنت صربستان» از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در نشانی https://www.skyroom.online/ch/tibf۲۰۲۱/grant برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا ششم بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.