امام جمعه خرمشهر:

مسئولان باید از هم اکنون تمرکز خود را به بودجه ۱۴۰۰ داشته باشند

حجت الاسلام عادل پور با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: : این بودجه ای که دولت به مجلس تقدیم کرد دارای اشکالاتی است و شفافیت در آن نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته   شهرستان ضمن فرارسیدن روز رحلت حضرت ام البنین گفت: این روز بعنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا است و باید چنین روز بزرگی را گرامی داشت.

او با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰ افزود: مسولان باید از هم اکنون تمرکز خود را به بودجه ۱۴۰۰ داشته باشند.

امام جمعه خرمشهر گفت: این بودجه ای که دولت به مجلس تقدیم کرد دارای اشکالاتی است و شفافیت در آن نیست و باید اصلاحاتی در آن صورت بگیرد.

حجت الاسلام عادل پور تصریح کرد:شکاف طبقاتی و دست درازی به صندوق ارزی ، و پر شدن جیب دلالان را از اشکالات سال های گذشته در تنظیم  بودجه دانست.

رزمایش نیروهای مسلح در کشور دیگر بحث های خطبه های امروز بود.

 امام جمعه خرمشهر گفت: اقتداری که ما امروز در کشور داریم از حضور این نیروهای مسلح و حضور شما مردم است.

او تشکر ویژه ای از موسسه راه ایمان وابسته به آیت الله سیستانی کرد و گفت: این موسسه باعث و بانی ساختن ۴ مدرسه در خرمشهر شد که  با دستور مستقیم آیت الله سیستانی انجام شده است .

موضوع سفر وزیر آموزش و پرورش به خرمشهر هم دیگر بحث خطبه ها بود.

 امام جمعه خرمشهر گفت: وضعیت دانش آموزان بی بضاعت و نداشتن گوشی و تبلت موضوعی بود که به سمع وزیر رساندیم، همچنین تعیین تکلیف معلمان حق التدریس و جذب آنها و تبدیل وضعیت دیگر مواردی بود که به وزیر رساندیم.

موضوع اشتغال و عادلانه تقسیم نشدن ظرفیت های آن در شهرستان خرمشهر از انتقادات امام جمعه خرمشهر بود.

او گفت: هیچ کس بر کس دیگری امتیاز ندارد و توزیع باید عادلانه و شفاف، انجام شود.

امام جمعه خرمشهر به جریانات آمریکا هم اشاره ای کرد و افزود: ترامپ با خواری از کاخ سفید رفت و منتظر انتقام سخت ملت ایران هم باشد.

او گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا باید از جریانات سابق عبرت بگیرد و شنیده ها از آن حکایت دارد که با فشار هوشمندانه علیه ایران آمده و ما به او می‌گوییم فشار شما به ایران باعث مقاومت بیشتر و اقتدار ایران می شود و دلیلی برای فروپاشی آمریکا خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.