جانت یلن، گزینه مورد نظر برای خزانه داری آمریکا در جریان جلسه استماع خود متعهد شد که در مورد تحریم‌های آمریکا علیه روسیه سختگیرانه عمل کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جانت یلن، گزینه پیشنهادی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای وزارت خزانه داری این کشور در جلسه استماع خود متعهد شد در مورد تحریم‌های آمریکا علیه روسیه که به واسطه مسائل اوکراین و کریمه اعمال شده است، سختگیرانه عمل کند.

یلن روز پنجشنبه گفت: در صورت تأیید، من از نزدیک با کاخ سفید و همتایان دیگر آژانس‌های سراسر دولت در مورد سیاست آمریکا در قبال روسیه همکاری می‌کنم.

او مدعی شد: من متعهد می‌شوم که تحریم‌های طرف روسی برای تجاوزات ارضی در شرق اوکراین و کریمه و سایر تهدید‌های امنیت ملی آمریکا را دقیقاً اجرا کنم.

در دولت ترامپ، آمریکا تحریم‌هایی را علیه مقامات و نهاد‌های روسی به واسطه مسئله کریمه و شرق اوکراین وضع کرده بود. بایدن هنوز موضع خود را در این زمینه اعلام نکرده است.

روابط واشنگتن و مسکو از سال ۲۰۱۴ به دلیل بحران اوکراین و پیوستن کریمه به روسیه تیره شده است. آمریکا، همراه با متحدان اروپایی خود شروع به اعمال تحریم‌ها علیه روسیه کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار