دمای هوا امروز در بیشتر نقاط استان بوشهر کاهش یافت و بیشترین کاهش دما با ۱۱ درجه مربوط به برازجان بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز نیز با تداوم وزش باد شدید شمال غربی بر روی دریا، خلیج فارس به طور کامل مواج و طوفانی خواهد بود، اما از اواخر وقت امشب با کاهش سرعت جریانات، از ارتفاع موج دریا به تدریج کاسته خواهد شد.

هادی سالاری با اشاره به کاهش دما در استان، افزود: بیشترین کاهش دما با ۱۱ درجه مربوط به برازجان بود و صبح امروز برازجان و دیلم با ۴ سردترین شهرها بودند. در دیگر شهرها نیز دما ۳ تا ۸ درجه کاهش یافته است و صبح امروز، دما در جم ۴.۵، بندر امام حسن ۵، اهرم و خورموج ۶، گناوه ۹، بوشهر ۱۰، دیر و کنگان ۱۱، خارگ ۱۲ و عسلویه ۱۳ درجه سلسیوس بوده است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: آسمان استان امروز کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی گردوخاک و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: جهت وزش باد شمال غربی با سرعت ۱۸ تا ۴۶ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از فردا شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتردر ساعت خواهد بود.

سالاری گفت: ارتفاع موج امروز ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتی متر و در فرا ساحل جنوبی گاهی تا ۳۰۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود اما فردا در همه مناطق ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد شد.

او بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول ۱۳: ۲، جزراول دریا ساعت ۷:۱۳، مد دوم ساعت ۱۵:۲۵، جزر دوم ساعت ۲۳:۵۶ است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.