نخست وزیر رژیم صهیونیستی ماه آینده میلادی به امارات و بحرین سفر می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عرب ۴۸، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ماه فوریه (ماه آینده میلادی) در نخستین سفر علنی خود به امارات متحده عربی و بحرین سفر می‌کند.

پایگاه صهیونیستی والا روز پنجشنبه با اعلام این خبر نوشت زمان سفر نتانیاهو دردوره‌ای ما بین نهم تا یازدهم فوریه خواهد بود و سه روز به طول خواهد انجامید.

این پایگاه صهیونیستی همچنین به امکان تعویق این سفر در صورت تصمیم رژیم صهیونیستی برای تمدید قرنطینه‌ای خبر داد که برای مهار ویروس کرونا اعمال شده است. والا اعلام کرد در هفته‌های گذشته دو سفر نتانیاهو به امارات و بحرین پس از آنکه دو زمان رسمی تعیین شده بود، به تعویق افتاد که یکبار به درخواست بحرین بود و بار دیگر نیز به سبب اعمال سومین قرنطینه صورت پذیرفت.

پایگاه والا اعلام کرد انتظار می‌رود نتانیاهو در نهم فوریه وارد ابوظبی شود و با محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی دیدار کند. همچنین بر اساس این برنامه، نتانیاهو تصمیم دارد تا در دهم فوریه، برای انجام شماری نشست‌ها در زمینه مالی و امور اقتصادی وارد دبی شود. در یازدهم همان ماه (فوریه) نیز انتظار می‌رود تا نتانیاهو سفری کوتاه به منامه، پایتخت بحرین داشته باشد؛ به طوری که با «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین و نیز «سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه»، ولیعهد وی دیدار خواهد داشت.

این، نخستین سفر علنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ابوظبی و منامه به شمار خواهد رفت. مقامات اسرائیلی تأکید کرده اند نتانیاهو تصمیم دارد تا در همین سفر از دو کشور امارات و بحرین دیدار کند؛ برای همین این سفر جز بعد از دریافت موافقت نهایی دو طرف اماراتی و بحرینی رسما تأیید نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار