معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، نسبت به افزایش مراجعه کنندگان با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی چهارمحال و بختیاری هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: اخیراً افزایش مراجعه کنندگان با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان به عنوان یک هشدار برای جلوگیری از غفلت و عادی انگاری در رعایت اصول بهداشتی است.

او با تاکید بر رعایت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها و همچنین دستورالعمل‌های بهداشتی فردی و اجتماعی افزود: باید اقشار مردم، صنوف، ارگان‌ها و نهاد‌ها همچون گذشته نکات بهداشتی را رعایت کنند و بازگشایی‌ها را به تعویق بیندازند.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: با کنترل و کاهش مراجعه کنندگان سرپایی، موارد بستری و مرگ و میر ناشی از این بیماری نیز کنترل و سیر نزولی خواهد داشت.

او ادامه داد: با توجه به رنگ بندی شهرستان‌ها درخصوص بیماری کرونا، محدودیت تردد‌ها همچنان از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در استان برقرار است.

جزایری گفت: تالار‌های پذیرایی استان نیز با یک سوم ظرفیت حداکثر با دو ساعت فعالیت از ۱۸ تا ۲۰ شب، مجاز به بازگشایی هستند.

او افزود: رستوران‌های سطح شهر نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با ظرفیت یک چهارم می‌توانند فعالیت کنند.

جزایری اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی در سطح استان می‌توانند موارد را از طریق شماره ۱۹۰ به دانشگاه علوم پزشکی و شماره ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گزارش دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار