رئیس اداره بودجه و تامین منابع مالی آموزش و پرورش گلستان از اختصاص بیش از سه میلیارد تومان کمک سرانه آموزشی، پرورشی و بهداشتی به حساب واحد‌های آموزشی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  سعید سقائی رئیس اداره بودجه و تامین منابع مالی آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد: در توزیع سرانه دی ماه یک میلیارد و هفتصد و شصت و دو میلیون تومان کمک سرانه آموزشی، پرورشی و بهداشتی به حساب همه واحد‌های آموزشی، پنجاه و پنج میلیون تومان کمک سرانه به مدارس مجری امتحانات نهایی دی ماه، یک میلیارد و دویست و پنجاه و چهار میلیون تومان کمک سرانه ویژه عشایری به حساب مدارس عشایری شهرستان‌های مراوه، کلاله، گنبد و گمیشان و نوزده میلیون تومان کمک سرانه آموزشی به حساب پژوهش سرا‌های دانش آموزی استان واریز گردید و بیست و هشت میلیون تومان کمک سرانه مدارس شاهد استان نیز به زودی واریز می‌شود.


سعید سقائی افزود: امسال تاکنون در مجموع بیش از هفت میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون تومان کمک سرانه در اختیار واحد‌های آموزشی استان قرار گرفته است.


او از مدیران مدارس خواست: با توجه به پاندمی کرونا، اولویت مسایل بهداشتی و ضد عفونی در هزینه کرد منابع واریزی را مد نظر قرار دهند.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.