امام جمعه مشهد گفت: تولید واکسن کرونا در ایران به عنوان کشوری مسلمان، سبب ایجاد غرور دینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به تزریق نخستین دوز واکسن کرونا به دختر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اشاره کرد و گفت: عملی که دختر شما انجام داد ثابت کرد تمام خانواده‌های وابسته به این نظام در عرصه جهاد حضور دارند و این عمل در جامعه بسیار اثرگذار است.
 
او با اشاره به اینکه تولید واکسن کرونای ایرانی غرور دینی ایجاد کرد،افزود: این که دختری در این عرصه وارد شد و واکسن را دریافت کرد عنلی است که در دنیا انجام نگرفت و آنان نفرات خودشان را برای تزریق واکسن نیاوردند، اما شما این کار را انجام دادید و موضوع مهم این است که شما ابزار عنایت امام رضا (ع) شدید.
بیشتربخوانید


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مقابله با ویروس کرونا، ادامه داد: توجه حضرت رضا (ع) از ابتدای کار به شما بوده است تا این کار به نتیجه برسد.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: به مجاهدات جنابعالی و دوستانتان در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افتخار می‌کنیم و امیدواریم وجود مقدس امام زمان (عج) عنایت داشته باشند و با عنایت خود حضرت، توفیقات بیشتری داشته باشید.

 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.