مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خرید بیش از ۹ هزار کتاب در نخستین نمایشگاه مجازی / نزدیک به ۶ هزار کتاب تحویل پست داده شده است

سبحانی‌فر درباره جزئیات و نحوه ارسال کتاب به دست متقاضیان توضیحاتی ارائه داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات ارسال مرسولات پستی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب اظهار کرد: این نمایشگاه از روز گذشته ۱ بهمن ماه شروع به کار کرده، اما سایتی که متقاضیان برای خرید کتاب باید وارد شوند با مشکل روبه شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه باتوجه به ظرفیتی که بوده، سایت چند ساعتی دچار مشکل شده بود افزود: تعداد مرسولاتی که روز گذشته تحویل پست داده شد، نزدیک به ۳هزار و ۶۰۰ مرسوله بود.

وی ادامه داد: جمع کل خرید‌های روز گذشته نزدیک به ۴هزار و ۶۰۰ درخواست بود و این تعداد تا ظهر امروز به ۹ هزار و ۳۰۰ رسیده است.

سبحانی‌فر بیان کرد: ۵ هزار و ۵۰۰ مرسوله از درخواستی‌های هموطنان تا امروز تحویل پست داده شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پست درباره مدت زمان ارسال کتاب‌ها از پست به دست هموطنان افزود: ارسال مرسولات بستگی به نقطه‌ای که خرید کرده‌اند دارد و به محض اینکه وارد سیستم ما می‌شود، پیامی برای خریدار ارسال می‌شود و مدت زمان ارسال مرسوله در آن پیام نوشته شده است.

وی گفت: مدت زمان ارسال مرسوله به هموطنان از طریق پیامک ارسال می‌شود و ما از تمام ظرفیت‌های لازم برای بهتر شدن روند کار استفاده می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۲۱:۳۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
با عرض سلام و خسته نباشید. من از نمایشگاه می خواستم کتاب پاتولوژی نویل رو خریداری کنم قیمت جلد دوم رو تو سایت انتشارات بعد از ۲۰٪ تخفیف ۱۴۴ هزار تومان اعلام کردن ولی تو سایت نمایشگاه این کتاب پس از تخفیف ۱۵۸ هزار تومان قیمت خورده. برای من جالب بود که چطور ممکن هست این چنین باشه ، و تنها چیزی که به فکرم میومد این بود که نمایشگاه کتاب داره پول پست رو میاره رو قیمت کتاب ها!!!!!
آخرین اخبار