اجرای طرح برون سپاری تمدید روادید اتباع خارجی در استان قزوین

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین از اجرای طرح برون سپاری بخشی از امور مربوط به تمدید روادید اتباع کشور افغانستان به دفاتر خدمات اتباع خارجی در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بهمن عشایری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: در راستای مصوبات کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی و دستور وزیر کشور مبنی بر موافقت با اجرایی کردن طرح تمدید روادید و گذرنامه‌های خانواری پس از فرآهم آوری زیر ساخت‌های نرم افزاری و ارتباطی در استان‌ها، کار تمدید روادید گذرنامه خانواری‌ها از یکم بهمن آغاز شده است و به مدت ۴۵ روز ادامه خواهد داشت.

عشایری افزود: به منظور تسریع در فرایند انجام کار، کاهش ازدحام ناشی از مراجعه حضوری اتباع کشور افغانستان و به منظور تسهیل در خدمات‌رسانی به اتباع و مهاجرین خارجی و رعایت دستورالعمل بهداشتی، اتباع خارجی که با روادید و گذرنامه خانواری در کشور حضور دارند، می‌توانند به منظور تمدید روادید خود به دفاتر شش گانۀ خدمات اتباع خارجی در استان مراجعه کنند.

به گفته او، آن دسته از اتباع و مهاجران کشور افغانستان که گذرنامه با مهر طرح خانواری و دارای تمدید روادید تا تاریخ ۳۱ شهریور سال ۹۷ هستند در این مرحله مشمول طرح می‌شودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار