رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: بیش از هزار مدرسه در استان یزد بازگشایی شد، اما حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گلستانی‌فر، رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: طبق اعلام نظر ستاد ملی مقابله با کرونا مدارس مناطقی که بر اساس معیار ستاد ملی مبارزه کرونا، مناطق زرد و آبی محسوب می‌شوند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود.

او افزود: بر این اساس مدارس ابتدایی در پایه‌های اول و دوم ابتدایی، مدارس زیر ۵۰ نفر و دروس کارگاهی هنرستان‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند و حضور این دانش آموزان در مدارس کاملا به صورت اختیاری و با صلاحدید خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

گلستانی فر ادامه داد: یک هزار و ۲۷ مدرسه در استان یزد در مناطق زرد و آبی شامل ۶۱۵ مدرسه ابتدایی در پایه‌های اول و دوم ابتدایی، ۳۱۲ مدرسه زیر ۵۰ نفر و ۱۰۰ هنرستان در دروس کارگاهی از امروز با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

او خاطرنشان کرد: به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی حداکثر تعداد دانش‌آموزان در هر کلاس ۱۰ نفر خواهد بود و در مدارس نیز ضدعفونی انجام گرفته و شرایط برای حضور دانش آموزان فراهم شده است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
آره گفتی ما هم باور کردیم