سرپرست اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج با کمبود تجهیزات مواجه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، یوسفی سرپرست اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: با هدف ارتقای سطح آگاهی نیرو‌های آتش نشانی و توان آزمایی نیرو‌ها امروز مانوری با نام سردار دل‌ها و یاد شهدای پلاسکو در برج ساختمان آتش نشانی یاسوج برگزار شد.

یوسفی با بیان اینکه ۴ تیم عملیاتی در این مانور حضور داشتند افزود: در این مانور ۳۰ نفر از نیرو‌های آتش نشانی که عملیات‌های مختلف را انجام می‌دادند توانایی خود را به نمایش گذاشتند.

او با بیان اینکه استاندارد رسیدن نیرو‌های آتش نشانی در صحنه حادثه کمتر از ۵ دقیقه است که در این عملیات نیرو‌های آتش نشانی کمتر از ۳ دقیقه حاضر شدند گفت: نیرو‌های شرکت کننده در این مانور عملیات‌های سیستم آب رسانی، تهویه دود و نجات مصدوم از ارتفاع را اجرا کردند.

یوسفی کمبود تجهیزات مورد نیاز برای اطفاء حریق را از جمله مشکلات اساسی این اداره بیان کرد و گفت: بروز نبودن تجهیزات موجود و نداشتن خودروی نردبان دار ازدیگر مشکلات است که در مواقع بروز آتش سوزی برای اطفاء حزیق نیرو‌های آتش نشانی را با مشکل مواجه می‌کند ونیاز است که برای رفع این مشکلات چاره اندیشی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.