اطلاعیه فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره تست دوپینگ ملی‌پوش غایب

محسن سلگی، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری درباره غیبت ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کشورمان در تست دوپینگ، توضیحاتی را ارائه داد.

محسن سلگی، دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بيان کرد: فدراسیون دوچرخه سواری به فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که اردو های تیم ملی دوچرخه سواری برگزار شده اند تا  به صلاح‌دید خودشان  از ملی پوشان تست دوپینگ بگیرند.

او در ادامه عنوان کرد: امروز نادو به صورت سرزده در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری حاضر شد و از رکاب‌زنان تست دوپینگ گرفت. در زمان حضور نادو یکی از رکاب‌زنان  به علت نزدیک بودن محل تمرین  به منزلش دوچرخه خود را به منزل برد تا فردا در آخرین اردو در کوه برای کوهنوردی حضور پیدا کند. این رکاب‌زن پس از گذاشتن دوچرخه خود در منزل به اردوی تیم ملی برگشته است.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: نبود این  ملی پوش دلیل بر فرار کردن از تست دوپینگ نیست؛ چرا که نادو همیشه به صورت سر زده در اردو حاضر می‌شود. در نتیجه با توجه به نداشتن زمان حضور نادو نمی توان به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که تمام رکاب‌زنان در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند.ما به نادو علت غیبت این رکاب‌زنان را اعلام کردیم و قرار است فردا ساعت ۸:۳۰ نادو برای گرفتن تست دوپینگ از این ۲ نفر به فدراسیون بیاید.

او گفت: افرادی هستند که می‌خواهند برای رشته دوچرخه سواری حاشیه ایجاد کنند، اما باید این را بدانند که با این گونه صحبت‌ها بزرگ نخواهند شد. اگر فردی به دنبال مطرح شدن در جامعه دوچرخه سواری است، باید شاگرد تربیت کند. این افراد دشمن رکاب‌زنان هستند و قطعا کسی که دلسوز باشد به دنبال رفع مشکلات دوچرخه سواری خواهد بود.

سلگی بیان کرد: مطمئن باشید برای دیده شدن راه‌های زیادی وجود دارند. دلسوزان می‌توانند با خرید ۲ حلقه لاستیک برای رکاب‌زنان دیده شوند، اما این کار را انجام نمی‌دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار