رئیس اتاق اصناف همدان از پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات حمایتی کرونا به اصناف همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسین محرابی رئیس اتاق اصناف همدان از پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات حمایتی کرونا به اصناف همدان خبر داد و گفت: این ۸۰۰ میلیون تومان از ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تقاضای اصناف که به بانک‌ها ارائه شدهمحقق شده و درحال حاضر نیز حدود ۳۷۷ پرونده در بانک در وضعیت معلق است.

او با اشاره به وضعیت بازار و نظارت بر قیمت کالا‌ها بیان کرد: باید در تمام واحد‌های صنفی کالا‌ها دارای برچسب قیمت بوده و درعین‌حال فاکتور خرید داشته باشد چراکه ملاک برای ما در مسئله گران‌فروشی، فاکتور خرید است.

محرابی در خصوص نحوه نظارت‌ها نیز اظهارداشت: امسال تعداد بازرسی‌های ویژه بر قیمت و نحوه عرضه کالا‌های اولویت دار همچون مرغ، تخم‌مرغ، شکر، برنج، حبوبات و لوازم خانگی ۹ هزار و ۷۲۳ فقره بوده است.

رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه امسال برای نخستین‌بار تعداد اخطار‌های صادره منطق بر ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی میزان سه هزار فقره بوده است، اضافه کرد: تعداد واحد‌های پلمب شده در این مدت نیز حدود ۵۰۰ مورد بوده است.

محرابی با بیان اینکه از ابتدای فروردین‌ماه تاکنون ۲۳ هزار و ۸۲۶ فقره بازرسی از صنوف انجام شده است گفت: تعداد بازرسی ارسال‌شده به تعزیرات حکومتی نیز بالغ بر دو هزار و ۳۴۴ فقره بوده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.