سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان  پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: با توجه به شرایطی که هر ۲ تیم داشتند، به ویژه  ذوب آهن که با وجود شایستگی  جایگاه خوبی در جدول نداشت، ما و ذوب آهن برای پیروزی وارد زمین شدیم. با پرسینگ زیاد حداقل موقعیت را به حریف دادیم. در نیمه دوم روی ضد حملات می‌توانستیم به گل برسیم،   اما جا دارد از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم که با جان و دل بازی کردند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره کیفیت این بازی گفت: حریف دنبال راهی برای باز کردن دروازه ما بود و ما هم موقعیتی به آن‌ها ندادیم و بازی را به خوبی کنترل کردیم.    روی ضد حملات هم شانس‌هایی برای گلزنی به دست آوردیم.


بیشتر بخوانید:


حسینی در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر این که چرا نفت مسجد سلیمان مقابل ذوب آهن ترسو و محتاطانه بازی کرد گفت: این نظر شما است. ما می‌دانستیم که با چه تیمی بازی داریم و باید برخی نقاط را می‌بستیم.

حسینی در خصوص عملکرد داوری در این دیدار عنوان کرد: هیچ وقت در مورد داور صحبت نمی‌کنم. داور بازی جوان بود  و تمام تلاشش را کرد. در برخی صحنه‌ها، هم ما و هم تیم حریف به تصمیمات داور اعتراض داشتیم.   به هر حال به داور هم خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار