جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای کشور با موضوع «انرژی هسته‌ای؛ چشم‌انداز فردا» آغاز شد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای کشور با موضوع «انرژی هسته‌ای؛ چشم‌انداز فردا» با پیام علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آغاز شد.

در بخشی از پیام معاون رئیس‌جمهور به مناسب شروع این جشنواره آمده است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

برای اینجانب، مایه‌ی بسی خرسندی است که همزمان با برگزاری جشن‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه ورود پیروزمندانه ملت سرافراز ایران به سده جدید خورشیدی، جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای کشور به همت اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی و با همکاری همدلانه سایر معاونت‌ها و واحد‌های زیرمجموعه این صنعت ملی برگزار می‌شود. برای همه دست‌اندرکاران این اقدام مبارک، آرزوی توفیق روزافزون دارم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، رسانه‌ای صنعت هسته‌ای با محوریت دیپلماسی عمومی و با شعار «انرژی هسته‌ای؛ چشم‌انداز فردا» توسط اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، باهدف ایجاد و توسعه شبکه نخبگان، شناسایی ظرفیت‌ها و تعامل با مخاطبین، در محور‌های «تولیدات رسانه‌ای، بسته خبری، تولیدات فرهنگی و هنری و بخش ویژه علمی» اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۱ بهمن لغایت ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ به آدرس پست الکترونیک aeoi.festival@aeoi.org.ir و یا نشانی: تهران- انتهای کارگر شمالی- سازمان انرژی اتمی ایران- دبیرخانه جشنواره (اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی) ارسال نمایند. نتایج نهایی ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ هم‌زمان با سالروز ملی فناوری هسته‌ای اعلام و آثار منتخب در هر محور منتشر و از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار