معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: هنرمندان نظرآبادی در جشنواره های فجر امسال حضوری پر رنگ دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمود دهقان هراتی، معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: یک نمایش و دو فیلم از هنرمندان شهرستان نظرآباد استان البرز به سی و نهمین جشنواره تئاتر و فیلم فجر راه یافتند.
 
معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: با اعلام آثار راه‌ یافته به بخش مسابقه نمایش خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر یک اٹر از شهرستان نظرآباد به مهم ترین رویداد نمایشی کشور راه یافت. 
 
هراتی گفت:  در این بخش از سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نمایش خیابانی حس... به نویسندگی و کارگردانی علی کشاورزی از هنرمندان جوان نظرآباد راه یافت.
 
او ضمن اشاره به داستان این اثر افزود: حس داستانی از اتفاقات روزمره درجامعه جهانی است که در پنج اپیزود اشاره ای مستقیم به جنگ، روشنگری، آزادی، آزاداندیشی و... دارد که درنهایت ختم به روشنی می شود.
 
معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: فیلم سینمایی بلند بی آبان ، اثر مهرداد کورش نیا از هنرمندان با سابقه تئاتر نظرآباد، نیز در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. 
 
هراتی افزود: این هنرمند نظرآبادی که پیش از این به عنوان نویسنده در مجموعه هایی مانند ممنوعه و کرگدن فعالیت داشته، امسال با اولین کارگردانی سینمایی خود در جشنواره حاضر است.
 
او گفت: هم چنین مستند بلند برادرم نادعلی ساخته علی تک روستا  هنرمند جوان شهرستان نظرآباد نیز در سی‌ و ‌نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
 
معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: برادرم نادعلی سومین فیلم تک روستا بعد از بچه شمرون و گوشی باز است.
 
دهقان هراتی با اشاره به داستان این فیلم گفت: این مستند که در مرکز مستند سوره تهیه شده است، در واقع تک قصه‌ای از هزاران قصه چشم‌انتظاری خانواده‌ شهدای گمنامی است که تاکنون مزار فرزندانشان نامعلوم ست و تلاش‌هایشان در این راه بی‌ثمر مانده است.
 
انتهای پیام /ر  .ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.