نصرت اله لطفی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب حجت را بر مسئولان تمام کرد و باید در مقام عمل آن را جدی گرفت.

نصرت اله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در تشریح بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: این بیانیه گران‌سنگ و چراغ راه ارزشمند که در دهه فجر سال ۹۷ صادر شد حجت را بر مسئولان جمهوری اسلامی تمام کرد.

او افزود: در تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب اقدامات خوبی انجام شد که البته لازم بود، ولی مساله اصلی این است که در حوزه عمل چقدر کار کرده‌ایم؟

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نباید با این بیانیه مهم به صورت هیجانی برخورد کرد؛ به طوری‌که در آغاز بسیار به آن پرداخته شود، ولی بعد از مدتی آن را فراموش کرد. درباره اقتصاد مقاومتی نیز در ابتدا مباحث بسیاری مطرح می‌شد، اما متأسفانه این رهنمود رهبر معظم انقلاب فراموش شد و اگر در مقام عمل گوش شنوایی وجود داشت به گرفتاری‌های کنونی مبتلا نمی‌شدیم.

لطفی در تشریح برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: هدف این شورا امیدآفرینی در جامعه بر مبنای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب است و این امر را از طریق مطالبه‌گری از ۲۵ نهاد عضو شورا پیگیری می‌کند. به عنوان مثال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به نمایندگی از افکار عمومی طرح ماجرای تصرف لانه جاسوسی آمریکا و استکبار‌ستیزی ملت ایران در کتب درسی را پیگیری کرد و به نتیجه مطلوب رسید.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.