علاقمندان برای شرکت در جشنواره فیلم و عکس تالاب انزلی می توانند آثار خود را تا سوم بهمن ماه ارسال کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عباس عاشوری ،  مسئول دبیرخانه  جشنواره فیلم و عکس تالاب انزلی  ، با بیان اینکه  جشنواره فیلم و عکس تالاب انزلی با هدف حفاظت و احیای تالاب بین المللی انزلی برگزار می شود، گفت: علاقمندان برای شرکت در جشنواره فیلم و عکس تالاب انزلی می توانند آثار خود را تا سوم بهمن ماه ارسال کنند.

او افزود: این جشنواره همزمان با روز جهانی تالاب ها، با عنوان‌های آلودگی و تخریب، گونه‌های گیاهی و جانوری و معیشت برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره ،  با اشاره به آگاهی همگانی از ظرفیت‌های تالابی به عنوان نخستین گام حفاظت و احیای تالاب‌های استان، گفت: شرکت کنندگان آثار خود شامل عکس، فیلم، گزارش‌های خبری، فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای و نقاشی کودک را از ۳۰ دی تا سوم بهمن به نشانی الکترونیکی CEPA.guilan@Gmail.com ارسال کنند.

عاشوری،  با بیان اینکه هر فرد می‌تواند حداکثر ۲ اثر خود را ارسال کند، افزود: در این جشنواره از برخی طرح‌های مختلف ارتباطی، آموزشی، مشارکتی و آگاهی افزایی که اجرای آن‌ها برای حفاظت از تالاب انزلی اولویت دارند، حمایت مالی می‌شود.

او با بیان اینکه به ۱۰ اثر منتخب هر مسابقه هدایای ارزشمندی اهداء خواهد شد، تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سیپا انزلی به نشانی www.anzalicepa.com مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.