در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تشریح جزئیات طرح عملیاتی اقتدار ۲ در غرب تهران/ کشف ۴۷۲ دستگاه ماینر در شهرستان شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به تشریح جزئیات طرح عملیاتی اقتدار ۲ پرداخت.

سردار کیوان ظهیری در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اجرای دومین مرحله از طرح اقتدار ۲ طی ۴۸ ساعت گذشته در غرب استان تهران گفت: در این طرح ۱۱۲ حکم قضایی اجرا شد که ۳۱۹ نفر از مجرمان و اراذل و اوباش دستگیر شدند که ۱۰۳ نفر از افراد دستگیر شده، اوباش و مخلان نظم و امنیت بودند.

وی با بیان اینکه از ۲۳۹ نقطه نشانگاه پلیس بازدید و بازرسی شد، افزود: ۱۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری و همچنین ۴۰ تیغه سلاح سرد در حاشیه اجرای این طرح کشف شد.

سردار ظهیری با بیان اینکه در این طرح ۱۳ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد، تصریح کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر روغن تقلبی نیز در طرح اقتدار ۲ کشف شد و همچنین ۴۷۲ دستگاه ماینر در شهرستان شهریار کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف دارو‌های غیر مجاز گفت: در این طرح از عطاری‌های غیر مجاز ۲۱ هزار و ۸۲۳ دارو غیر مجاز و همچنین ۲ هزار سی سی متادون کشف شد.

سردار ظهیری بیان داشت: در کنار مردم هستیم، شهروندان اگر در صورت مشاهده اقدامات مجرمانه موارد را به پلیس اطلاع دهند. خط قرمز ما برخورد امنیت مردم است و در این رابطه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اراذل ، اوباش ، پایس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار