یک وزیر فرانسوی قصد دارد ممنوعیت پوشش حجاب برای دختران زیر ۱۸ سال را قانونی کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عربی ۲۱، وزیر دولت فرانسه در اظهاراتی اسلام ستیزانه اعلام کرد تحمل رعایت حجاب از سوی یک دختر بچه را ندارد.

مارلن پاشیا، که برنامه‌های را برای ایجاد محدودیت حجاب در فرانسه در نظر دارد، گفت: تحمل اینکه شاهد حجاب یک دختر بچه ۵ ساله باشم، را ندارم. 

او اظهارات مشابهی را درباره حجاب داشتن دختر بچه ۲ ساله مطرح کرد.

این وزیر فرانسوی در نظر دارد به زودی ماده‌ای را به قانون موسوم به «افراط گرایی اسلامی» اضافه کند که بر مبنای آن دختران زیر ۱۸ سال از رعایت حجاب در اماکن عمومی منع می‌شوند.

دولت فرانسه که به رویکرد اسلام ستیزانه خود شهره است، پس از قتل ساموئل بتی، معلم تندروی که کاریکاتور‌های موهن علیه پیامبر اسلام (ص) را به دانش‌آموزانش نشان داد، قانون موسوم به «افراط گرایی اسلامی» را تصویب کرد. این قانون نظارت شدید بر تامین بودجه انجمن‌های اسلامی و مجازات افرادی است را که از طریق اینترنت نسبت به انزجار و نفرت ترغیب می‌کنند،  شامل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۳:۱۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
این اظهارات خانم وزیر فرانسوی مصداق واقعی کودک آزاری است و با اصول اولیه حقوق کودکان تناقض دارد. تکرار رفتار ضد بشری کانادا با کودکان بومی و تجاوز و کشتن بچه ها و دفن آنها زیر سنگفرش کلیساها. آقا به فریاد کودکان برسید. این خانم کودک آزاری در پیش گرفته. کسی حق ندارد برای کودک تعیین تکلیف کند بجز والدین کودک. سازمان حمایت از حقوق کودکان سازمان ملل به فریاد کودکان اسلام برسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
دختر بچه 5 ساله حجاب واسه چی میخواد؟ مگه در ایران دخترای 5 ساله حجاب دارند که در فرانسه داشته باشند؟
آخرین اخبار