به منظور تعادل نرخ اقلام واصناف مختلف بازار امروز مانور تنظیم ونظارت بازار در سطح شهرستان آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید مصطفی علوی نیا معاون توسعه وبرنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در مانور تنظیم ونظارت بازار در سطح شهرستان  با اشاره به گزارش تخلفات بسیار در بازار گفت:  از امروز مانور نظارت بر بازار به منظور تعادل نرخ اقلام واصناف مختلف آغاز و  تا فروردین ۱۴۰۰و ایام عید ادامه یابد.

او همچنین ادامه داد:بیش از ۴۰نفر در ۱۰ گروه مختلف متشکل از نماینده تعزیرات، اداره صمت، اتاق اصناف،مرکز بهداشت،بسیج اصناف، نمایندگان فرمانداری و دامپزشکی  وهمچنین  نمایندگان مردمی داوطلب در این مانور مشغول بازرسی خواهند بود.

معاون توسعه وبرنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در پایان خاطر نشان کرد:در این مانور بر صنف های مختلف از جمله نانوایی، گوشت ومرغ، شکر، برنج وحبوبات، پوشاک ، روغن و تره بار نزارتی کامل به صورت روزانه انجام خواهد شد و همچنین در صورت بروز هرگونه تخلف تعزیرات مسئول برخورد با آن افراد خواهدبود.

علوی نیا در ادامه به پایش بهداشتی روزانه واحدهای نانوایی این شهرستان اشاره کرد و گفت:در گشت‌های نظارتی علاوه بر تاکید بر رعایت نکات بهداشتی کیفیت و کمیت نان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.