ادامه روند نزولی کرونا؛

گشایش مدارس در آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از گشایش مدارس زیر ۵۰ نفر دانش آموز در آذربایجان غربی خبر داد.

خانم مهین منافی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: آموزش دانش آموزان مناطق آبی و زرد در مدارس زیر ۵۰  نفر در همه پایه‌های تحصیلی و مدارس بالای ۵۰  نفر فقط در پایه‌های اول و دوم ابتدایی از یکم بهمن با رضایت والدین دانش آموزان حضوری خواهد بود.

خانم منافی افزود: کلاس‌های عملی مدارس فنی و حرفه ای  نیز در مناطق آبی و زرد از امروز یکم بهمن در هر هفته دو جلسه سه  ساعته حضوری تشکیل خواهد شد.

او تأکید کرد: به مدارس ابلاغ کرده ایم که تشکیل کلاس‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حداکثر تعداد دانش آموزان در هر کلاس ۱۰ نفر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: به مدارس تأکید شده است که برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حداکثر ۱۰ نفر در هر کلاس، آموزش دانش آموزان را در روز‌ها و ساعات هفته تقسیم کنند تا تعداد دانش آموزان در هر کلاس بیش از ۱۰ نفر نشود.

خانم منافی افزود: آموزش دانش آموزان پایه‌های سوم تا دوازدهم در مدارس بالای ۵۰  نفر باید همچنان غیرحضوری باشد.

در حال حاضر از ۱۷ شهرستان آذربایجان‌غربی از نظر ابتلا به بیماری کرونا، وضعیت ۱۱ شهرستان شامل خوی، پلدشت، میاندواب، ماکو، شوط، چالدران بوکان، پیرانشهر، چایپاره و سردشت آبی است و وضعیت بقیه شهرستان‌ها زرد گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.