رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر آمادگی بیمارستان‌های مرجع پذیرش بیماران کووید۱۹ و قطب‌های درمانی استان برای مواجهه با پیک چهارم کرونا تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، بر آمادگی بیمارستان‌های مرجع پذیرش بیماران کووید۱۹ و قطب‌های درمانی استان برای مواجهه با پیک چهارم کرونا تاکید کرد.

مهرزاد لطفی نسبت به خطر عادی پنداری و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در احتمال بروز مجدد بیماری کووید ۱۹ در استان و افزایش مبتلایان کرونا هشدار داد.

او از مردم خواست تا ضمن توجه جدی نسبت به سلامت خود و عزیزانشان، با کادر بهداشت و درمان همکاری لازم را داشته باشند تا در مقابل پیک جدید غافلگیر نشویم.

خیز آهسته آمار‌های کرونا در استان

لطفی با ابراز نگرانی نسبت به خیز آهسته آمار‌های کرونا در استان، مهم‌ترین اولویت کنونی جامعه را پایبندی جدی نسبت به رعایت اصول بهداشتی، به ویژه پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری و دورهمی‌های خانوادگی دانست.

بررسی روند افزایشی آمار مراجعان سرپایی به مراکز منتخب ۱۶ ساعته و ماموریت‌های اورژانس و برنامه ریزی در این زمینه، از دیگر محور‌های این نشست بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.