نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مبانی اسلام و انقلاب را باید با محبت و تکریم انتشار دهیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ظهر امروز در دیدار با طلاب مبلغ جهادی که در ایام محرم و فاطمیه در شهرستان دالاهو حضور داشتند، گفت:تمام حرکات، سخنان و برنامه‌های ما اگر در مسیر حق و برای رضای خدا باشد باقی می‌ماند.

او با اشاره به لزوم ادای تکلیف افزود: اصل رسالت انبیای الهی ادای تکلیف بوده و در راستای ادای تکلیف الهی است که می‌توان با استفاده از عناصر تکریم و محبت مبانی انقلاب و اسلام را بین جوانان استان و به ویژه مردم شهرستان دالاهو انتشار دهیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه مبلغان دینی باید از عنصر محبت به شکل مطلوب برای فعالیت‌های دینی و تبلیغی استفاده کنند، بیان کرد: نجابت و پاکی طایفه اهل حق استان کرمانشاه مشهود است و این افراد مقدسات و اعتقادات را قبول داشته و برای شعائر مذهبی احترام قائل هستند.

لزوم استفاده از ظرفیت‌های مادی و انسانی برای کمک به مردم 

 

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از لزوم استفاده از ظرفیت‌های مادی و انسانی برای کمک به مردم کرمانشاه خبر داد.

 بعد از ظهر امروز آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه در جلسه‌ای با رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، اظهار کرد: خدمت به مردم استان کرمانشاه با استفاده از تمام ظرفیت‌های مادی و انسانی ضرورت داشته و مسئولان باید برای رفع گرفتاری‌های مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

او افزود: مسئولین باید برای رفع گرفتاری مردم همچون کرونا با همه وجود پای کار بوده و در موارد اورژانسی مردم احساس مسئولیت کنند و با امدادگران اورژانس همکاری شایسته‌ای داشته باشند.

هومن رفیعی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، در این جلسه به انجام بیش از ۴۵ هزار مأموریت از جمله پنج هزار مأموریت کرونایی در راستای کمک به مردم در استان کرمانشاه اشاره کرد.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.