آغاز به کار اولین آزمایشگاه همکار استاندارد

اولین آزمایشگاه همکار استاندارد در زمینه آزمون دوره‌ای مخازن جایگاه‌های CNG آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا نیازی مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه گفت: سیلندر‌های ذخیره گاز CNG با توجه به خواص شیمیایی گاز موجود در آن‌ها و تحت فشار قرار گرفتن مکرر، به مرور زمان دچار خوردگی می‌شوند لذا به منظور کنترل و بازرسی دوره‌ای سیلندر‌های نصب شده روی خودرو‌های گازسوز و مخازن CNG جایگاه‌های عرضه این سوخت از الزامات پراهمیت استاندارد است.

محمودرضا نیازی  بیان کرد: آزمایشگاه فرهاد صنعت بیستون به عنوان اولین آزمایشگاه استان موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت مطابق استاندارد ISO/IEC ۱۷۰۲۵ در زمینه آزمون دوره‌ای مخازن فولادی بدون درز از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران شد که در این آزمایشگاه تست هیدرو استاتیک مخازن ذخیره گاز جایگاه‌های عرضه سوخت CNG بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۶۷۹۲ در حال انجام است.

او اظهار کرد: در واقع انجام آزمون‌های دوره‌ای باعث افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از حوادث ناگهانی یا انفجار در مخازن CNG جایگاه‌ها می‌شود.

او در پایان هم یادآور شد: این آزمایشگاه علاوه بر ارائه خدمات به جایگاه‌های عرضه سوخت CNG استان کرمانشاه، قادر است به استان‌های غربی از جمله: ایلام، همدان و سنندج نیز خدمات ارائه کند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.