مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت:یک کارخانه خوراک دام وطیور ا ستان در تعزیرات حکومتی، میلیاردی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت:براساس گزارش گشت مشترک نمایندگان تعزیرات حکومتی، سازمان اطلاعات سپاه استان، نیروی انتظامی، جهادکشاورزی و سازمان صمت در خصوص کارخانه خوراک دام و طیور مبنی بر اینکه نهاده‌های کشاورزی (گنجاله سویا، ذرت) خریداری شده برای کارخانه خارج از ضوابط تعیینی دولت بوده است، بنابراین پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

نجف زاده گفت: پرونده برای رسیدگی قانونی به شعبه سوم بدوی تخصصی این اداره کل ارجاع شد.

او گفت: شعبه پس از کارشناسی موضوع از سوی سازمان جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان، مدیر کارخانه مذکور را ا حضار و با بررسی اوراق پرونده و بر ا ساس شواهد و قرائن موجود تخلف فروش ونگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت را محرز تشخیص داده و به استناد بند پ ماده ۱۸ قا نون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

عضو شورای قضائی استان افزود: با تجدید نظر خواهی متهم پرونده مجدد در شعبه اول تجدید نظر قاچاق کالا و ارز مرکز استان رسیدگی وجرم انتسابی محرز تشخیص داده شد. او گفت:متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۶۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

او از شهروندان استان خواست: درصورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه احتکار، قاچاق وخرید وفروش برخلاف ضوابط وعرضه خارج از شبکه، گرانفروشی نهاده ها‌ی کشاورزی و ... موضوع را به صورت حضوری یا با تلفن ۱۳۵ ونیز سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن وتجارت گزارش کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.