میانگین بازی Hitman 3 در متاکرتیک با ۱۴ نقد مشخص و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Hitman 3 در جریان رویداد ویژه‌ پلی‌استیشن ۵ با نمایش تریلری معرفی شد و تاکنون اطلاعات مختلفی از آن منتشر شده است. طبق صحبت‌های جدید سازندگان، این بازی رایانه‌ای نقطه‌ پایانی برای این بخش از ماجراجویی شخصیت مامور ۴۷ خواهد بود.

به‌ تازگی برخی از توسعه‌دهندگان بازی Hitman 3 از استودیوی آی او اینتراکتیو (I-O Interactvie)، در ویدئویی به توضیح در مورد این عنوان پرداختند. گفته می‌شود داستان این نسخه نسبت به بازی‌های قبلی تاریک‌تر و جدی‌تر خواهد بود و به نظر می‌رسد توییست‌های داستانی مختلفی در آن وجود دارد. این توسعه‌دهندگان در این ویدئو به توضیح در مورد مراحل بازی پرداختند و اشاره کردند به دنبال قرار دادن چالش‌های مختلف و جالب در مراحل سندباکس بازی هستند. جزئیات در این بازی پراکنده هستند، اما به نظر می‌رسد این نسخه نقطه‌ پایانی برای این مرحله از داستان مامور ۴۷ است.

و حالا میانگین نمرات بازی Hitman 3 در متاکرتیک با ۱۴ نقد؛ ۸۹ را مشاهده می‌کنید:

VG247 5/5
IGN 9
PC Gamer 90
GameSpot 9
Game Informer 9
Push Square 9

پلتفرم‌های مورد استفاده در این بازی شامل پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و پی سی است. گفتنی است؛ تاریخ عرضه این بازی یکم بهمن ماه ۱۳۹۹ است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.