پلمب ۲۱۶ واحد صنفی در طرح مقابله با کرونا بابلسر

فرمانده انتظامی بابلسر از پلمب ۲۱۶ واحدصنفی در محدودیت‌های مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نظارتی در سطح شهرستان بابلسر به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح با استقرار پلیس در ۳ نقطه ورودی و خروجی شهرستان بیش از ۳۰ هزار خودرو در مبادی مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد از ورود ۲ هزارو ۵۰۰ خودرو به این شهرستان جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به این که در اجرای طرح محدودویت‌های ترافیکی مقابله با کرونا تنها خودرو‌های پلاک بومی، کدملی بومی سرنشینان خودرو، احراز مدارک مالکیت یا سکونت، محل صدور بیمه نامه خودرو و داشتن برگ تردد معتبر، حق تردد دارند، گفت: تعداد ۴۱۶ خودرو متخلف در این طرح اعمال قانون شدندکه ازاین تعداد ۲۸۱ دستگاه خودرو به علت عدم رعایت مقررات منع تردد و تعداد ۱۳۵ دستگاه خودرو نیز به علت عدم رعایت محدودیت‌های شبانه اعمال قانون شدند.

سرهنگ زارع تشدید نظارت و کنترل بر واحد‌های صنفی را از دیگر ماموریت‌های پلیس در این مدت عنوان کرد و افزود: طی این مدت به ۱۵۰۰ واحد صنفی، به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا تذکر و اخطار پلمب داده شد و ۲۱۶ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پلمب شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار