رئیس راهداری اشنویه گفت: شب گذشته راهداران و امدادگران هلال احمر بیش از ۲۰۰ خودرو را در جاده‌های اشنویه از برف و کولاک نجات دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، هاوری مدرس رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه گفت: بارش برف و وزش تندباد و کولاک شدید شب سختی را برای راهداران و امدادگران هلال احمر اشنویه  فراهم کرد.

او گفت: شب گذشته تا اوایل صبح راهداران شهرستان اشنویه امدادگران هلال احمر با حضور در مسیر‌های مواصلاتی اصلی و فرعی با همت و تلاش مضاعف مشغول برف روبی محور‌ها نمک پاشی و شن ریزی بودند و توانستند ۲۰۰ خودرو به همراه ۱۴۱ مسافر و ۴۷ خانواده را از برف و کولام شدیدی نجات دهند.

مدرس افزود: افزود تندباد کولاک شدید و بارش برف، تردد را برای وسائط نقلیه بسیار دشوار کرده است  و رانندگان از تردد‌های غیرضروری باید خودداری کنند.

رئیس راهداری اشنویه ادامه داد: در قالب طرح زمستانی برای پاکسازی محورهای مواصلاتی در راهدارخانه‌های این شهرستان ۱۷ دستگاه سبک و سنگین برف‌روب مستقر شده است و ۱۸ مامور راهداری نیز در ۲ راهدارخانه این شهرستان به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مردم در قالب طرح زمستانی راهداری هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.