آغاز عملیات اجرایی پنج زمین چمن مصنوعی در مناطق کم برخوردار زاهدان

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زاهدان گفت: عملیات اجرایی پنج زمین‌چمن مصنوعی در نقاط مختلف کم‌برخوردار شهر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمد مهدی مرعشی از اولویت‌دار بودن مناطق کم‌برخوردار برای اجرای این پروژه‌ها خبر داد و اظهارداشت: اجرای پنج زمین چمن مصنوعی در موقعیت‌هایی همچون، پارک گل‌ها، پارک بسیج، پارک شهدای گرگیج، خیابان شهید باقری ۸۵ و پارک البرز واقع در زیبا شهر عملیاتی خواهد شد.

او افزود: مساحت اجرای هریک از این زمین‌ها حدود ۸۰۰ مترمربع بوده که هم‌اینک عملیات زیرسازی و آماده‌سازی زمین برای نصب چمن مصنوعی در پارک گل‌ها آغاز شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زاهدان با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه بیان کرد: یکی از اهداف ساخت زمین‌های چمن مصنوعی توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر، افزایش سرانه ورزشی، ایجاد بستر مناسب برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و توجه به ورزش همگانی است.

او ادامه داد: در چند روز اخیر تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری زاهدان و اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان برای گسترش ورزش‌های همگانی به امضا رسید که اجرای پروژه زمین‌های چمن مصنوعی در همین راستا به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.