برد و باخت نمایندگان کرمان در لیگ یک

در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، آرمان گهر سیرجان در خانه از سد شاهین بوشهر گذشت و مس کرمان در خارج از خانه، مغلوب استقلال ملا ثانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، مس کرمان که در هفته گذشته با نتایج خوب در هفته‌های گذشته به صدر جدول رسیده بود، در خوزستان میهمان استقلال ملاثانی بود که این بازی با تک گل سجاد عبدویی در دقیقه ۷۱ به سود میزبان به پایان رسید.

مس کرمان این مسابقه را با اخراج آرمان اکوان ۱۰ نفره به اتمام رساند.

این تیم هم اکنون با ۱۸ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

آرمان گهر سیرجان، دیگر نماینده استان کرمان در سیرجان به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفت که این بازی با شکست شاگردان فراز کمالوند خاتمه یافت.
نیمه اول این دیدار پایاپای دنبال شد و دو تیم بیشتر در پی محک زدن یکدیگر بودند، در نیمه دوم، اما بازی جذاب‌تر شد و آرمان گهر با تغییراتی که در ترکیب خود داشت، با تلاش سجاد حسامی در دقیقه ۷۱ به گل اول رسید.

در ادامه شاهین بوشهر برای جبران نتیجه جلو کشید و تیم حریف چشم به ضد حملات داشت که روی یکی از همین ضد حملات در دقیقه ۸۵ از طریق علی نظری به گل دوم هم رسید.

در دقایق پایانی به فشار حملات شاهین افزوده شد و محمد ابراهیمی در دقیقه ۸۹ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما در نهایت نماینده پرستاره بوشهر با دستان خالی زمین بازی را ترک کرد.

آرمان گهر سیرجان با این برد ۱۳ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار