دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۸ هزار و چهار مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون  ۷۱ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر از بستری‌های بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد چهار نفر به کرونا مبتلا بودند.

مبتلایان به کرونا در استان بوشهر از مرز ۱۸ هزار نفر عبور کرد

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: یک بانوی ۷۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، کلیوی و دیابت دیروز فوت کرد که تست کرونای او امروز مثبت اعلام شد.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون هفت نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد چهار نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.


بیشتر بخوانید


او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸ هزار و چهار مبتلا به این ویروس در استان بوشهر شناسایی شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: مجموع جانباختگان کرونا در استان تا ۲۹ دی‌ ۸۴۸ نفر بوده است که از این تعداد هفت نفر  مشکوک به این بیماری بوده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.