تفاهم نامه همکاری فدراسیون کشتی با شهرداری مشهد، امروز (دوشنبه) با حضور دکتر کلایی شهردار مشهد به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس فدراسیون کشتی در این مراسم که با حضور دکتر مسعود ریاضی رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد گفت: دکتر کلایی شهردار مشهد، فردی ورزشی و ورزش دوست است و واقعاً در ورزش کارشناس است و از حمایت ایشان از کشتی مشهد قدردانی می‌کنیم.

در ادامه دکتر کلایی در مورد تفاهم نامه امضاء شده گفت: این تفاهم نامه بخش‌های مختلفی دارد از جمله در اختیار قرار دادن سالن‌های کشتی در بخش‌های محروم شهر مشهد که استعداد‌های زیادی در آن جا حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین قرار است که هرساله میزبان جام زنده یاد سید جعفر موسوی در شهر مشهد باشیم.

کلایی تصریح کرد: امکانات سخت افزاری از جمله تشک کشتی و سالن‌های کشتی را در اختیار هیأت کشتی استان و فدراسیون کشتی به جهت استعدادیابی قرار می‌دهیم.

وی توجه به نوجوانان و برگزاری رویداد‌های ورزشی را یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه خواند و اظهار داشت: قرار است در مدت زمان ۱۵ تا ۲۰ سال زیرساخت‌های کشتی مشهد را فراهم کنیم، ضمن اینکه در بحث اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نیز در زمینه‌ی ورزشی و به خصوص کشتی فعالیت خواهیم کرد.

کلایی گفت: در زمینه تیم داری در لیگ‌های کشتی آزاد و فرنگی نیز تصمیمات خوبی را در نظر داریم.

علیرضا دبیر در این مراسم گفت: از زحمات دکتر ریاضی به جهت عملیاتی شدن این تفاهم نامه قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: در گام اول این تفاهم نامه مقرر شد ۵ سالن کشتی ظرف ۳ ماه در اختیار هیأت کشتی قرار بگیرد و این سالن‌ها به مدت ۲۰ سال توسط فدراسیون کشتی مورد بهره برداری قرار گیرد و آموزش کشتی گیران و استعدادیابی در دستور کار باشد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار