مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت:از محتکر همدانی ۲۰ تن روغن نباتی کشف و این متخلف ۸۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،داریوش جودکی, مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد:یک شرکت پخش مقدار ۲۰ تن روغن نباتی را به قصد گرانفروشی احتکار کرده بود که علاوه بر الزام به توزیع درشبکه رسمی به جریمه نقدی ۸۰۰ میلیون ریالی نیز محکوم شد. 

او افزود:با توجه به گزارش سازمان صمت مبنی بر اعلام نکردن موجودی انبار یک شرکت پخش در زمان کمبود روغن در بازار، مقدار ۲۰ تن انواع روغن نباتی کشف و پرونده این محتکر به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در ادامه گفت:شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از احراز تخلف احتکار واجری تشریفات قانونی این شرکت را علاوه بر الزام به عرضه روغن‌ها در شبکه رسمی با نظارت سازمان صمت وپرداخت ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که با تلاش اجرای احکام جریمه نقدی وصول وبه حساب خزانه دولت واریز شد.

جودکی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتکار و گرانفروشی از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir گزارش خود را برای رسیدگی ارسال کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.