معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: جوان هلال احمری یزد در دومین جشنواره ملی سفیران بشر دوستی رتبه دوم کشوری در رشته سخنوران بخش فارسی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید جواد میرحسینی، معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: دومین جشنواره ملی سفیران بشر دوستی به میزبانی استان قزوین و با محوریت آسیب ستیزی در بین اعضای هلال احمر کشور، در روز‌های ۱۵ و ۱۶ دی به صورت مجازی در دو بخش فارسی و انگلیسی برگزار شد.

او افزود: در مجموع ۱۲ اثر از استان یزد به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که دو اثر به مرحله فینال راه پیدا کردند و در نهایت یک اثر حائز رتبه برتر در کشور شد.

میرحسینی ادامه داد: عباس افخمی عضو جوان هلال احمر شهرستان اردکان در بخش سخنوران برگزیده بخش فارسی، رتبه دوم کشوری را کسب نمود.

معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: ایجاد انگیزه و فرصت مطالعه تخصصی علمی جوانان دانشجو، ایجاد شور و نشاط در رقابت سالم جوانان، جلب توجه جوانان به مهارت‌های پنهان در فنون سخنوری، ترویج و توسعه فرهنگ بشر دوستی و استعدادیابی و پرورش جوانان در فنون سخنوری را از اهداف این جشنواره دانست.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.