فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : طرح شهید سلیمانی برای غربالگری مردم در زمینه ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان به طور موفقیت‌آمیز اجرا شده و همه مردم در این طرح پایش شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : در طرح شهید سلیمانی برای مقابله با سرایت کرونا، ۷۰ تیم مراقبتی با ۱۵۷ تن، ۱۹ تیم نظارتی با ۵۸ نفر و ۹۰ تیم حمایتی با ۲۷۰ نفر در شهرستان سرپل ذهاب مشارکت دارند که از مجموع افراد پایش شده تاکنون آموزش‌های لازم به ۶۲ هزار و ۲۹۲ تن ارائه شده است.

او گفت : با اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون برای ۲۹۱ تن با علایم مشکوک نمونه گیری انحام شده که از این تعداد ۵۲ مورد مثبت بوده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: در طرح شهید سلیمانی در شهرستان سرپل ذهاب ۵۹۸ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده که تیم مراقبت از منزل نیز با چهار نفر کار مراقبت از بیماران را عهده دار بودند.

فرزادی پور ادامه داد: پیگیری‌های لازم و مراقبت‌های لازم برای ۱۹ هزار ۲۶۸ تن ذاز سالمندان و بیماران زمینه‌ای انجام شده و اجرای این طرح تا اسفندماه امسال ادامه دارد.

او گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در سرپل ذهاب یک هزار و ۷۱۵ تن به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۷۰ تن فوت کرده اند.

او ادامه داد: ویروس کرونا تهدیدی برای همگان است که مقابله با آن جز با همراهی و همکاری مردم مقدور نیست و هم اکنون وضعیت این شهرستان در زمینه ابتلا به ویروس کرونا زرد است و ریشه کنی کامل ویروس کرونا مرهون مشارکت آگاهانه مردم است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.