شهردار پایتخت آمریکا نگرانی خود را از وقوع حملات طرفداران ترامپ در نقاط مختلف واشنگتن دی سی ابراز داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، موریل باوزر، شهردار پایتخت آمریکا درباره وقوع حملات در مناطقی از واشنگتن دی سی بجز محوطه اطراف کنگره و محل برگزاری مراسم تحلیف بایدن هشدار داد.

بر این اساس، باوزر درباره فضای امنیتی پایتخت آمریکا در آستانه برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن گفت: من نه تنها نگران وضعیت مراکز ایالت‌های دیگر هستم بلکه نگران دیگر بخش‌های واشنگتن دی سی (بجز محوطه اطراف کنگره) نیز هستم. در اطراف ساختمان‌های فدرال (کنگره و کاخ سفید) در واشنگتن دی سی تدابیر شدید امنیتی به اجرا گذاشته شده است، اما من نگران وضعیت دیگر مناطق شهر نیز هستم. حدود هفتصد هزار نفر در این شهر زندگی می‌کنند.

وی افزود: پلیس شهر واشنگتن دی سی در همکاری با نیرو‌های امنیتی دولت فدرال و ارتش امریکا برنامه‌هایی مدنظر دارد تا در صورت هرگونه تهاجم در دیگر محله‌های واشنگتن، مانع وقوع این حملات شود.»

الجزیره مباشر نیز گزارش داد: هزاران نفر از نیرو‌های گارد ملی آمریکا در واشنگتن مستقر شده و در چارچوب آماده سازی‌ها برای برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن در روز چهارشنبه، خیابان‌های منتهی به کنگره و کاخ سفید را مسدود کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار