مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: تعدیل ۱۴ هزار و ۳۵۰ دستگاه چراغ معابر استان ۲ هزار و ۲۰۰ کیلووات ساعت کاهش مصرف برق در پی داشت و روزانه از مصرف ۲۹ مگاوات ساعت برق جلوگیری می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه سومین رزمایش تعمیرات و بهینه سازی با محوریت تعدیل روشنایی معابر و اصلاح انشعابات و رمزارزها، همزمان با سراسر کشور در استان سمنان اجرا شد گفت: در این رزمایش، لوازم اندازه گیری ۴۶۵ اشتراک برق آزمایش شد و با هوشیاری تیم‌های خدمات مشترکین این شرکت، ۶۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال نیز کشف شد.

او با اشاره به اینکه رزمایش تعمیرات و بهینه سازی از سوی شرکت توانیر در قالب یک اقدام فراگیر در سطح تمامی شرکت‌های توزیع نیروی برق با شعار "تلاش صادقانه، خدمت بی منت" برگزار شد افزود: در این رزمایش ۵۱ تیم عملیاتی به استعداد ۱۵۳ نفر نیرو‌های فنی و تخصصی شرکت توزیع برق استان، برنامه‌ریزی انجام شده را اجرایی کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: در راستای کمک به تامین سوخت نیروگاه‌ها، ظرف چند روز گذشته، ۱۲ هزار سرچراغ روشنایی معابر در مسیر‌های اصلی تعدیل و در قالب این رزمایش، ۲ هزار و ۳۵۰ چراغ دیگر به صورت یک‌درمیان یا زیگزاگی خاموش شد.

موسوی‌زاده با بیان اینکه رزمایش تعمیرات و بهینه سازی در روز‌های ۲۵ و ۲۶ دی در نقاط مختلف استان انجام شد افزود: ۲ رزمایش گذشته با محوریت "اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع نیروی برق" و "اصلاح روشنایی معابر و ولتاژ شبکه" اجرایی شد.

۷۶.۵ درصد مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان در تعرفه خانگی، ۵.۹ درصد عمومی، ۱.۷ درصد کشاورزی، ۱.۳ درصد صنعتی، ۱۴ درصد تجاری و بقیه هم مربوط به بخش روشنایی معابر است.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: توزیع برق ، صرفه جویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار