برگزاری دوره های آموزشی ویژه سفیران سلامت در استان قزوین

مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از برگزاری دوره های آموزشی برای تربیت سفیران سلامت روستا‌ها با عنوان سبک زندگی فاطمی به مدت ۵ روز در قرارگاه قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،وحید رجبعلی مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت:به منظور تربیت سفیران سلامت روستا‌ها دوره ویژه تربیت مربی با عنوان سبک زندگی فاطمی به مدت ۵ روز در قرارگاه قزوین با حضور ۲۰ نفر از سفیران روستا‌های هدف برگزار شد.

رجبعلی افزود: در این دوره ۵ روزه موضوعاتی از قبیل سته ضروریه، درمان خانگی بیماری‌های عمومی از قبیل تب، فشار خون، سرماخوردگی، اسهال و استفراغ و درد‌های مفصلی و همچنین راهکار‌های تقویت سیستم ایمنی بدن، بیوتروریسم و ماساژ درمانی برای سیاتیک، دیسک، قولنج، سردرد و حجامت توسط اساتید مطرح طب اسلامی در استان برگزار شد.

او اضافه کرد:به منظور آگاهی بخشیدن ساکنین روستا‌ها در دهستان‌های زوارک الموت شرقی، چوقور طارم سفلی و دستجرد الموت غربی، در هر روستا یک نفر به عنوان سفیر سلامت انتخاب و با آموزش‌های تخصصی به آنها، مطالب فراگیری شده را به ساکنین روستا‌ها آموزش می‌دهند.

مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ جلسه آموزشی با حضور بیش از ۱۴۰ سفیر سلامت در روستا‌ها برگزار شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار