رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کامل ولایتمداری و دینداری است که تا پای جان از آن دفاع کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام عبداللهی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در آیین عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: آن حضرت تا پای جان مبارک از حقانیت ولایت و امامت دفاع و به تکلیف شرعی و دینی خود عمل کرد.

او با بیان اینکه ولایت مداری حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای جامعه امروز است، افزود: اولین وظیفه ما معرفت و شناخت شخصیت آن حضرت است.

حجت الاسلام عبداللهی تصریح کرد: در جامعه اسلامی توجه به مکارم اخلاقی و فضائل معنوی حضرت فاطمه (س) باید مورد توجه جدی بانوان مسلمان باشد و حرکت بر مبنای خط مشی این بانو به صورت اصولی و عملی پیگیری شود.


بیشتر بخوانید


رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: فاطمه (س) به بشریت درس سعادت آموخت که در این خصوص مسلمانان باید از سجایای اخلاقی و عملی و عبادی آن بانوی بزرگوار درس بگیرند.

 او با تاکید بر اینکه سیره حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان سبک زندگی اسلامی الگویی برای دختران و زنان قرار گیرد، گفت: برخی در جامعه سعی می‌کنند در زندگی الگوهای غربی را سرمشق خود قرار دهند که نوعی خودباختگی فرهنگی و از دست دادن هویت خود است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.